بؤلوم :
شنبه 7 بهمن 1391     یازار : امين
+ به یه ن

  1. بازي با ذوب آهن، در تبريز هم سخت است. تيم احيا شده فرهاد كاظمي حالا به سختي امتياز مي دهد و مي خواهد امتيازهاي از دست رفته نيم فصل اول را جبران كند. فردا اما ما محكوم به برد هستيم اگر مي خواهيم صدر را از دست ندهيم. سپاهان به احتمال زياد در اصفهان از پيكان بخت برگشته سه امتياز مي گيرد و استقلال اگرچه كار سختي در دربي تهران دارد اما بعيد نيست كه ببرد. اصلاً ما را چه به بقيه؛ ما مي بريم چون مي خواهيم قهرمان شويم.
  2. ميلاد فخرالديني حيف شد. مدافعي كه در تراكتور دوباره متولد شد و نويد يك مدافع راست سريع و كارآمد را براي سيستم 2-4-4 مي داد با مصدوميتي كه گريبانگيرش شد دست تراكتور را بدجوري در پوست گردو گذاشت. او بازيكني بود كه مصدوميتش حتي ممكن است به تغييرات عمده در تاكتيك تيمي توني منجر شود. برايش آرزوي سلامتي مي كنيم و منتظر بازگشتش مي مانيم. عليرضا جليلي را هم به علت مصدوميت مقابل ذوب نداريم.
  3. بحث اصلي هواداران در سايت ها حول محور حضور در استاديوم مي چرخد و همه در به در دنبال اين هستند كه چه عاملي باعث شده تعداد تماشاگران تراكتور هم كه روزگاري نه چندان دور انگيزه اي براي بقيه تيم ها بود اين طور افت كند. بحث ها هنوز به جايي نرسيده اما دلايل مختلفي مثل سردي هوا در حالي مطرح مي شود كه تبريز امسال يكي از كم بارش ترين زمستان هايش را مي گذراند. گفتيم كه يعني داستان به اين سادگي ها هم نيست.