بؤلوم :
شنبه 7 بهمن 1391     یازار : امين
+ به یه ن

از هفته ي بيست و سوم ليگ برتر فوتبال تراكتورسازي تبريز با وجود بهره گيري از امتياز ميزباني نتيجه اي بهتر از تساوي يك بر يك نگرفت تا با 42 امتياز موقتا صدرنشين ليگ شود.

اين بازي كه از ساعت 15:30 در ورزشگاه هفتاد هزار نفري يادگار امام تبريز برگزار شد در نيمه اول با برتري تراكتورسازي به اتمام رسيد ولي در نيمه دوم ذوب اهني ها توانستند با ريكاوري خود حضوري قدرتمند داشته باشند و بازي را به تساوي بكشانند.

در اين ديدار فلاويو لوپز در نيمه اول براي تراكتورسازي تبريز و محسن مسلمان در نيمه دوم براي ذوب اهن اصفهان گلزني كردند.

اين ديدار را نزديك به چهل هزار هوادار تبريزي تراكتورسازي از نزديك تماشا ميكردند كه با توجه به برگزاري بازي در ساعتي نامناسب در خودر تقدير بود و حمايت بي امان هواداران در طول بازي از تيم محبوب خود نشن از وجود يار دوازدهمي برا اين تيم تبريزي بود.

قضاوت اين ديدار بر عهده سيد حسن زرگر بود كه مجيد ويشگاهي ، حسين طالقاني و هادي حاجي عباسي كه به عنوان كمك در كنار وي حضور داشتند.

با اين تساوي تراكتورسازي تبريز 42 امتيازي شده و با تفاضل گل بهتر و يك بازي بيشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گرفت و ذوب اهن اصفهان با 22 در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

در اين ديدار تراكتورسازي تبريز با تركيب مهدي ثابتي ، مصطفي اكرامي ، محمد نصرتي ، مرتضي اسدي ، محمد ايران پوريان ، فلاويو لوپز ، سيد مهدي سيد صالحي ، محمد ابراهيمي ، مهدي كياني ، مهدي كريميان ، قاسم دهنوي و با رهبري توني اوليورا وارد زمين شد.

در مقابل فرهاد كاظمي ذوب اهن اصفهان را با تركيب كاسپاروف ، محمد سلسالي ، سپهر حيدري ، عليرضا محمد ، مهدي رجب زاده ، سينا عشوري ، محسن مسلمان ، قاسم حدادي فر ، محسن بياتي نيا ، پيام صدقيان و علي جراح كار به زمين فرستاد.