+ به یه ن

محمد نصرتي درباره ي بازي حساس هفته ي بيست و سوم تراكتورسازي مقابل ذوب آهن گفت: تيم ذوب آهن تيم خوب و ريشه داري است. باشگاه ذوب آهن اول فصل، دچار يك سري مشكلاتي بود و گرفتار مسائل مالي شده بود. اما رفته رفته اين تيم بهتر شد و از زماني كه فرهاد كاظمي به عنوان سرمربي اين تيم روي كار آمد، اين تيم خيلي بهتر شد و چند بازيكن خوب گرفت. ما در نيم فصل اول يكي از باخت هايمان مقابل همين تيم ذوب آهن بود. بنابراين اين تيم را دست كم نمي گيريم و با تمام قوا به مصاف اين تيم مي رويم. از طرفي هم مطمئن هستيم تيم استقلال امتياز از دست مي دهد و ما تلاش مي كنيم تا با برد در اين بازي به صدر جدول برسيم.

وي درباره ي سرمربي ذوب آهن نيز خاطرنشان كرد: آقاي فرهاد كاظمي مربي خوبي است و كارنامه ي درخشاني هم دارد و چيزي كه براي ما مشخص است كسب پيروزي در اين بازي است و ما بايد در بازي هاي خانگي مان حداكثر امتيازات را بگيريم.

وي همچنين درباره ي ميزان آمادگي خود نيز گفت: شرايط آمادگي خودم خوب است، همچنين شرايط آمادگي تيم نيز خوب بوده و كم كم خود را براي بازي هاي آسيايي آماده مي كنيم.

نصرتي در باره ي بازيكنان جديدي كه در نقل و انتقالات نيم فصل به تيم ملحق شدند، افزود: بازيكنان ملحق شده، همگي خوب هستند. هم آقاي كاظميان كه در اين چند بازي مثمر ثمر بوده و پاس گل داده و گل هم زده است. آقاي جاناتان نيز بازيكنان خوبي هستند و اگر فرصتي پيدا كنند مي توانند خودشان را نشان دهند. مطمئن باشيد اين بازيكنان حرف براي گفتن زياد دارند.

وي درباره ي جايگاه تراكتورسازي در پايان فصل تصريح كرد: تمام هدف ما قهرماني در ليگ است و با تمام وجود تلاش مي كنيم تا به اين مهم دست پيدا كنيم.

مدافع باسابقه ي تيم تراكتورسازي در پايان گفت: هواداران تراكتورسازي سرمايه ي اصلي اين تيم هستند و اميدوارم با حضور پررنگشان روحيه ي مضاعفي به ما بدهند. البته مي دانيم با اين شرايط آب و هوايي، حضورشان سخت است. از طرفي هم امكانات موجود در حد اين تماشاگران نيست. اميدوارم مسئولان تلاشي بكنند و مردم هم به استاديوم بيايند و ما نيز با بردهاي پياپي، دل اين هواداران را شاد كنيم.